Mijn Boekenplank

Het gaat een tijdje duren om alle mooie boeken die ik gelezen heb hier bij elkaar te krijgen en ze op een volgorde te krijgen die ze recht aan doet. De eerste op deze pagina is het boek waar ik gisteravond mee begonnen ben.  Het derde deel van de Kingsbrigde saga. Na Pilaren van de Aarde ( De titel was nog de Kathedraal toen ik het las ergens eind jaren 80) en Brug naar de Hemel  is er nu deel 3 Het eeuwige vuur. De eerste 2 zijn prachtige boeken en nu durf ik niet te snel te lezen bij dit deel.  Als eerste dus de prachtige boeken van Ken Follet.

Ken-Follett-Brug-naar-de-Hemel   Ken-Follett-Pilaren-va-de-Aarde  Ken-Follett-Het-Eeuwige-Vuur   Ken-Follett-Val-der-Titanen   Ken-Follett-Nacht-vanm-het-kwaad   Ken-Follett-Kou-uit-het-Oosten  Isabel-Allende-Ripper John-Grisham-the-Firm      Jean-M-Auel-De-Stam-van-de-Holenbeer  Kluur-komt-een-vrouw-bij-de-dokter